Szingapúrban és Oroszországban sehol sem volt a Ferrari sem az időmérőn, sem a futamon a Mercihez képest…Mi történt? (fotó: WSupercars)

Az AMuS értesülései szerint a Ferrari korábban látott elképesztő gyorsulása 180-260 km/h között eltűnt Szingapúrra és Oroszországra. A lap a Renault-tól kapott GPS adatokra hivatkozva állítja ezt, amit egyelőre kénytelenek vagyunk elhinni! Ezt mutatta a hétvégi futam is, amikor Vettel hiába kapta el nagyságrendekkel jobban a rajtot, sehol sem volt a Mercedeshez képest végül az egyenes végére (szélárnyék nem lehet takaró, Bottas anélkül is simán ellépett Vetteltől)…

Az AMuS azzal is összekapcsolja mindezt, hogy a Ferrarinak be kellett szerelnie egy második szenzort is az erőforrásba, hogy mérve legyen, mekkora energiát hívnak le az akksikból. Erre azért lehetett szükség, mert a Ferrari gyorsulása több, mint gyanús volt az ellenfelek számára. Itt a kérdés szerintem az, hogy a Ferrari kiskaput talált a szabályokban, vagy direktben megszegte azokat! Mi lenne a különbség? Előbbinél a Ferrari nem vétett volna a szabályok ellen, csupán ügyesen értelmezte és akkor adódik a kérdés, hogy az ilyet miért kell szezon közben betiltani, főleg, mikor végre a verhetetlen autónak ellenfele akad…A klasszikus szabályszegés egyszerű eset, ekkor a Ferrari visszaesése egyértelműen egy csalás lefülelésének tudható be! Mielőtt az Olvasó kapásból rávágná bármelyiket, azt javaslom, hogy lépjünk hátra és fogadjuk el, hogy sem erről sem arról nincs bizonyíték/hír és egy pillanatra figyeljünk fel valamire, amit nem vesznek elő egyelőre lehetőségként…

Melyik specifikációjú motorral megy most a Ferrari?

Fogalmunk sincs, hogy ezen a 2 hétvégén vajon milyen motorspecifikációval ment a Ferrari! Az előrelépés a 2. specifikációs motorral indult, viszont ez elég sokat ment, ha belegondolunk és a 3. specifikációjú motorra is sok futam várt, ráadásul Spa és Monza volt az első 2, ami erősen motorgyilkos kezdés. Mi van akkor, ha a Ferrari kénytelen volt pl. az első specifikációjú motort visszaszerelni, hogy a 3. változat biztosan kibírja a szezon végéig és bevállalták az előző 2 vereséget?

Ez csupán egy elmélet, nincs bizonyíték, semleges szurkolóként én is szeretném hinni, hogy így volt, mert ha az elmúlt 2 futamon látott teljesítmény valós, akkor a Ferrarinak annyi…

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?