A látványos festésen túl mit tartogat az új Red Bull? (fotó: Red Bull)

A Red Bull hosszú évek óta ott van a rajongók és a szakértők körében, mint talán a legkompetensebb és legesélyesebb csapat arra, hogy megfosszák a Mercedest trónjától. Az elmúlt években a Renault motor okán nem volt reális esélyük, ám a Hondával hosszútávon változhat a helyzet. Ez a motorváltás sok lehetőséget kínálhat az autó hátulját illetően, ahol Adrian Newey mindig is szeretett extrém megoldásokkal dolgozni.

Kezdjük az autó elejével és igen, az első és hátsó szárny méretbeli változását mostantól le sem írom, mert pontosan tudjuk mostanra :).

Red Bull RB15 (fotó: Red Bull)
Red Bull RB15
Red Bull RB15 változások, szemből

Tartogat pár finomságot az új RB15, kezdjünk is neki: először is, az orr maga keskenyebb lett az elődjénél és egyértelműen látható az S csatorna nyílása is, amivel a Red Bull kísérletezett és használta is korábban, de pár éve eltűnt az autóról. Az előző autóknál nem beszéltem erről, de most gyorsan kitérek rá, hogy a fékbeömlő is erőset egyszerűsödik, kötelező jelleggel mindenkinél, nem lehet annyi terelőlapot szerelni a környékére. Változott az autó középső szekciója is, de lényegében az előd továbbgondolt verziója, a Red Bull is megy tovább az SF70-H által kijelölt úton.

Nézzük meg az autókat egy másik szemszögből:

Red Bull RB14
Red Bull RB15
Red Bull RB15, változások

Az orr lépcsőzetes lett, a rake továbbra is nagyon agresszív és a hátsó szárny is nagyon szofisztikált darab már most.

Változások oldalról/szemből

Nagy megfejtés nincs, az orr alatti terelőelemek változtak, nyilván a bargeboard is az idei szabályoknak megfelelő lett. Ami még nagyon feltűnő, hogy Honda erőforrás ide vagy oda, az autó hátulja továbbra is nagyon keskeny és ebből bizony komoly gond lehet majd…

Azt gondolom, hogy a Red Bull esetén nem a kasztni lesz a kérdés, hanem sokkal inkább a Honda, az erő és a megbízhatóság, ha a japánok odaérnek, akkor Verstappen és Gasly egy nagyon ütőképes csomagot kap a Mercedes és a Ferrari ellen…

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?