A 3. napon Kvyat végzett az első helyen…most akkor mi van? (fotó: F1)

Gyorsan hűtsük le a kedélyeket, kizárt dolog, hogy a Toro Rosso lenne az élen, ezt annak tudatában is nyugodtan kijelenthetjük, hogy a tesztelés alatt kevés dolog biztos…Lássuk az eredményeket és a helyzetjelentést:

  1. Danil Kvyat – Toro Rosso STR14 – 1:17.704 – C5 (szuperlágy) – 137 kör
  2. Kimi Raikkönen – Alfa Romeo C38 – 1:17.762 – C5 (szuperlágy) – 138 kör
  3. Daniel Ricciardo – Renault RS19 – 1:18.164 – C4 (szuperlágy) – 80 kör
  4. Sebastian Vettel – Ferrari SF90 – 1:18.350 – C3 (lágy) – 134 kör
  5. Max Verstappen – Red Bull RB15 – 1:18.787 – C3 (lágy) – 109 kör
  6. Nico Hulkenberg – Renault RS19 – 1:18.800 – C4 (szuperlágy) – 63 kör
  7. Romain Grosjean – Haas VF19 – 1:19.189 – C3 (lágy) – 69 kör
  8. Pietro Fittipaldi – Haas VF19 – 1:19.249 – C4 (szuperlágy) – 48 kör
  9. Carlos Sainz – McLaren MCL34 – 1:19.354 – C3 (lágy) – 90 kör
  10. Sergio Perez – Racing Point RP19 – 1:20.102 – C3 (lágy) – 67 kör
  11. Valtteri Bottas – Mercedes W10 – 1:20.693 – C3 (lágy) – 88 kör
  12. Lewis Hamilton – Mercedes W10 – 1:20.818 – C3 (lágy) – 94 kör
  13. George Russel – Williams FW42 – 1:25.625 – C3 (lágy) – 23 kör

…és akkor a helyzetjelentés:

  1. A Toro Rosso jó eséllyel időmérős próbálkozás volt, nem reális, hogy gyorsabb az autó, mint a teljes mezőny, ráadásul nagyon árulkodó, hogy a 2-vel lágyabb keveréken sem sikerült nagyon megverni a lágyakon autózókat
  2. …ami már ennél egy picit szomorúbb lehet, hogy Kiminek sem sikerült a 2-vel keményebb keveréken az első helyen maradni, de itt nehezebb megsaccolni mennyi üzemanyag mellett futott a finn
  3. A Renault mostmár a nehezen megítélhető kategóriába esik, az időeredmény nem rossz, a súly a kérdés, mennyi üzemanyaggal mentek ma
  4. Érzésre a Red Bull és a Ferrari elég hasonló programon lehet és nincsenek is messze egymástól, egyelőre talán egy picivel az olasz gárda tűnik meggyőzőbbnek, de ez változhat akár már a jövő héten is, akár holnap is
  5. A Mercedes annyira altat, hogy lassan profi óvóbácsik lehetnének…viccet félretéve feltűnően kerülnek minden látványosat, megint a Ferrarira terelik a figyelmet és közben csendben róják a kilométereket, de biztosak lehetünk benne, hogy jóval előrébb lesznek a tabellákon már a jövő héten is, mert ki fogják próbálni a lágyabb keverékeket is, hiszen nagyon könnyelmű lenne kihagyni a lehetőséget
  6. A Haas ma többször megállt, a kérdés, hogy az az elektronikai hiba, amiről beszéltek merre leledzett konkrétan az autóban, kell-e pl. a többi Ferrari erőforrást használó csapatnak aggódni, vagy ez teljesen Haas specifikus?
  7. A Williams végre megérkezett, de a mai nap a bejáratásról szólt, nagyjából semmit nem mond az időeredmény, lássuk mi történik a következő tesztnapokon

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?