A Haas tegnapi bejelentése kihúzta alóla a gyékényt

A tegnapi délután egy postban felvetettük, hogy mennyire ironikus, hogy a Renault 2018-as felállásából most az a pilóta lehet boldogabb, aki akkor úgy tűnt, hogy kényszerűen el kell igazolni a csapattól. Eredetileg Ocon érkezett volna Sainz helyére, de Ricciardo betoppanásával a franciáról gyorsan el is felejtkeztek, nem egészen pontosan 13 hónapra…

Most Hülkenberg az akinek át kellett adnia az ülését egy újonnan érkezőnek, de úgy tűnik, hogy a pilótapiac jelenlegi állásával ez az F1-ből való távozásával is jár! Azt már kiveséztük tegnap, hogy az Alfánál és a Williamsnél lehet még némi esélye, de előbbinél a Ferrari védi Giovinazzi helyét, utóbbihoz pedig nincs elég szponzori háttere. Éppen ezért megnézzük, hogy az F1-en kívül merre mehetne?

Hello Nico! Remélem kényelmes az ülésed!

WEC

2015-ben meglepetésre első nekifutásra be is húzta a le mans-i trófeát, hát mi lehetne ennél egyértelműbb? Viszont az a helyzet, hogy a 3 hete elrajtoló 2019/20-as WEC szezon telített, a Toyotánál biztosan nem lenne számára hely, LMP2-be pedig nem hisszük, hogy nagyon vágyakozna. A jövő szeptembertől induló hypercar érába viszont még komoly reményekkel vághatna bele, akár egy Aston Martin volánjánál, amellyel némi Red Bullos kapcsolat is járna!

Viszont ez alaphangon 9 hónap kihagyást jelentene neki az aktív versenyzéstől, amihez senkinek nem fűlik a foga.

Az elmúlt 10 év leginkább meglepő 24 órás győzelmét a Porsche 3. autója aratta 2015-ben.

IndyCar

Márciusban kezdődik az IndyCar szezon, ami azért nem F1, de legalább annyira szórakoztató és a saját kontinensén ez jelenti a királykategóriát! Mi több, a McLaren jövőre tejes szezont fog futni úgy, hogy Alonso nem akar minden versenyen rajthoz állni! Hát ott van a lehetőség!

Azonban Hülkenberg, több más társával együtt kijelentette, hogy nem szívesen menne fel az oválra, ezért nem lehetne teljes értékű az IndyCaros szezonja, ahol a futamok 2/5-e oválpályán lesz megrendezve.

Ericssont bezzeg nem merültek fel ezek a félelmek…

Formula E

Akkor marad a vinnyogó dodzsemautó? Az FE pilótapiaca is igen telített, mondjuk abból a néhány helyből egyre legalább esélyes lenne a 10 éves F1-es tapasztalatával. A baj azonban az időbeosztás:

A szezon hamarosan kezdődik, és több versenyhétvége ütközik az idei F1-es szezon hajrájával, amikor Hülkenberg még kiélvezhetné az utolsó versenyeit. Lehetséges, hogy januártól becsatlakozna az elektromos sorozatba, de az IndyCarhoz hasonlóan az sem lenne teljes értékű szezon…

A Formula E-ben még találhatna magának helyet, kérdés szeretne-e?

Na akkor merre?

Végignézve rövid listánkon, mi a WEC-re szavaznánk! Egyrészt mert a hypercaros érában találhat magának egy nagy potenciállal rendelkező gyári alakulatot, másrészt pedig már megmutatta, hogy a sportautózásban eredményesebb tud lenni, mint a formaautózásban! Viszont az a 9 hónap hosszú lesz….