A 2019-es szezon utolsó versenye előtt szerencsére nem változott a WTCR BoP kiosztása, ellenben a ballasztsúlyokat kicsit átrendezték. Ezeket ugye a legutóbbi 3 versenyhétvége eredményei alapján számolják újra. Az Alfa Romeo, az Audi és a Volkswagen változatlan ballaszttal indulhat a hétvégén, ellenben a többi márka súlya változni fog.

Az idény utolsó futama előtt az alábbiak szerint fogják súlyozni az autókat:

  • I30: +20 kg BoP + 50 kg ballaszt
  • Civic: +20kg BoP + 40 kg ballaszt
  • L&C 03: +40 kg BoP + 60 kg ballaszt
  • Golf: -40 kg BoP +40 kg ballaszt
  • Leon: -40 kg BoP + 10 kg ballaszt
  • Giulietta: -40 kg BoP +30 kg ballaszt
  • RS3: -30 kg BoP +10 kg ballaszt.

Így Norbi autója 30 kg-al lesz könnyebb, mint Mulleré, ellenben 10 kg-al nehezebb, mint Geurrierié. Reméljük a 30 kg-os különbség éreztetni fogja a hatását, ha máshol nem is, a gumikopásban.

Azcona mellé még egy betonkeverő is beférne, hogy olyan nehéz legyen, mint egy Lynk & Co

A legnagyobb súlybeli különbség a Cupra, valamint a Lynk & Co között lesz, pontosan 130 kg. Ez tetemes különbség, de ahogyan az Eurosport kommentátora Lantos András is megírta, ez a WTCR megalkotásakor a sorozat része volt!

Hétvégén mindenki szurkoljon Norbinak! A pontos időrenddel később jelentkezünk. Hajnali kelésekre kell számítani…