Hosszas munka után sikerült átnézni a vitás eseteket és döntéseket hozni! Menjünk szépen sorban:

1. eset: Sáray Zsigmond, Biczó István, Baán Szabolcs: ez egy nagyon furcsa szituáció, mert István elmondása szerint egyszercsak balra kitört az autó, ám a visszajátszásokon nincs nyoma ütközésnek, sem lagnak. Akárhogy is történt, ha Baán Szabival történt ütközés, ha csak szimplán kiment balra, nem volt kellően körültekintő, így figyelmeztetésben részesítjük!

Baán Szabi Rajtja
Biczó István Rajtja

2. eset: Takács Máté, Nemes Bálint: itt Máté kikerüli a falba ütköző Sáray-Biczó duót, de utána valamiért behúz jobbra, eltalálva Bálintot, ez elég egyértelmű, nagyobb odafigyeléssel kell helyezkedni, figyelmeztetésben részesítjük!

3. eset: Takács Máté, Hubay Alex: Máté nem figyelt arra, hogy az előtte levő pilóta sokkal lassabb is lehet és megpöckölte, ezért egy szóbeli figyelmeztetésben részesítjük

4. eset: Hubay Alex, Kothencz Balázs: Alex beragadt a rajtnál, Balázs pedig hátulról telibe találta. Egy pilótának észben kell tartania, hogy az előle indulónak sikerülhet rosszul a rajt és hamarabb kell megpróbálni kikerülni, szóbeli figyelmeztetést adunk Balázsnak

5. eset: Kaluz Richárd, Gellér Kristóf: 4. eset pepitában, itt Richárdnak jár a szóbeli figyelmeztetés. Az alant levő videón már látszik a következő eset is!

6. eset: Szűcs Dominik, Kaluz Richárd: Richárd belső íven előzte Dominikot, de nem sikerült bent tartania az autót és megpöckölte Dominikot. Richárdnak ezért szóbeli figyelmeztetést adunk!

7.eset: Csapó László: ezzel nem tudunk mit kezdeni, a lag bármikor bárkinél beüthet, ha verseny előtt észleljük és nem javul a kapcsolat a rajtig, egyoldalúan megtagadjuk a rajtot az adott pilótától.

8. eset: Kaluz Richárd, Dérer Ramon: Richárd elfékezi T1-et, Ramon bemegy belülre, abszolút mellette van, Richárd pedig vissza akar jönni az eredeti ívére, körültekintés nélkül. Richárdot figyelmeztetésben részesítjük!

9. eset: Szűcs Dominik, Baán Szabolcs: Szabi replaye alapján egyértelmű, hogy laggolás történt, ezért ezt versenybalesetnek minősítjük. A technikával, nehéz mit kezdeni, de a laggal való védekezés csakis replay ellenében elfogadott.

Az ütközés, Baán Szabi visszajátszásából

10. Gellér Kristóf, Jákói Kristóf: T1, G. Kristóf szépen bemegy J. Kristóf mellé, meg is csinálja a manővert, de túl korán húz vissza balra T1 kijáratán, ezért ütköznek. Gellér Kristófot figyelmeztetésben részesítjük!

11. eset: Nemes Bálint, Baán Szabolcs, Keszthelyi Koppány: ez az a szituáció, ahol egy újabb alapelvünket követjük: a lekörözött és a leköröző nem egyenrangú fél a pályán. Ennek megfelelően, figyelembevéve a kék zászló bugját, amíg ez nem kerül javításra, javasoljuk a Realtime app használatát (beépített) egyébként pedig Koppány figyelmeztetésben részesül!

12. eset: Viszlai Emil, Májer Tibor: a két versenyző T9-ben találkozott, veszélyes manőver volt, Tibornak nem sikerült pályán maradni, Emil pedig már a füvön is járt, hogy elférjenek valahogy. Tibor figyelmeztetést kap!

Ezek a döntések nem változtattak a végeredményen, így az előzőekben ismertetett sorrendet véglegesítettük:

  1. Wéber Gábor – Cooper
  2. Sáray Zsigmond – BRM
  3. Baán Szabolcs – Cooper
  4. Nemes Bálint – Brabham
  5. Dérer Ramon – McLaren
  6. Beke Tibor – BRM
  7. Klauz Richárd – McLaren
  8. Szűcs Dominik – Honda
  9. Takács Máté – Cooper
  10. Kothencz Balázs – Honda
  11. Boda László – Honda
  12. Jákói Kristóf – Ferrari
  13. Gellér Kristóf – Eagle
  14. Hubay Alex – Ferrari
  15. Kis-Bús Gergely – Ferrari
  16. Bátori Gergő – Lotus
  17. Biczo István – Ferrari
  18. Viszlai Emil – Ferrari
  19. Keszthelyi Koppány – Honda
  20. Demeter Ádám – Honda
  21. Májer Tibor – Brabham
  22. Csapó László – Ferrari (Kizárva)
  23. Forgács Péter (Nem indult)

A teljes verseny visszanézhető: