A tegnapi technika által félbeszakított versenyen is történt nagyon sok dolog, amit a Versenybíróság szépen górcső alá is vett!

1. Eset: Dérer Ramon, Bátori Gergő: Gergő rosszul mérte fel a Grande-t, esélye nem volt bevenni és kiütötte Ramont, Szabi is külön felhívta a figyelmet a nagy tempó, a nehéz autó és a Curva Grande veszélyeire a rajt után, így Gergőt figyelmeztetésben részesítjük!

Nehéz autó, nagy sebesség, veszélyes kombó

2. Eset: Biczó István, Wéber Gábor: István jobban gyorsul a rajt után, de nem figyel Gáborra és eltalálja! itt egy enyhe fékezés vagy még inkább oldalra húzódás és úgy kis fék lett volna a helyes manőver, István figyelmeztetést kap! A rajt mindig nagyon veszélyes pillanat, igazodni kell a mezőny mozgásához.

Wéber Gábor szemszögéből

Biczó István szemszögéből az eset:

3. Eset: Beke Tibor, Dérer Ramon, Wéber Gábor, Biczó István: 2. Eset után Tibor nem tud hova menni és eltalálja Istvánt. Elkerülhetetlen volt, nincs büntetés!

4. Eset: Takács Máté, Nemes Bálint: Bálint Máté mellett van a Lesmo 2 kezdetén de Máté rázár és ütköznek és ez vezet a teljes katasztrófa első epizódjához. Itt Máténak több helyet kellett volna hagyni, a kanyart úgy kezdték meg, hogy Bálint bőven mellette volt (első tengelye Máté hátsó tengelye előtt volt nem kicsit), ilyenkor egy autónyi helyet kell hagyni a másik félnek. Bálint eltalálta a padkát és onnan vissza Mátét, Máté figyelmeztetést kap!

Nemes Bálint szemszőgéből:

Nemes Bálint szemszőgéből a csata

Takács Máté szemszögéből:

Takács Máté Lesmo 2

5. Eset: Dérer Ramon, Viszlai Emil: a katasztrófa után Ramon nem veszi figyelembe, hogy Tőle balra ott van Emil és koccannak, Ramon szóbeli figyelmeztetést kap, mert nem lett nagy baj a dologból, ám a figyelmetlenség egyértelmű!

Wéber Gábor szemszögéből az eset

6. Eset: Keszthelyi Koppány, Bozsó Márton: Koppány egyszerűen beleszáll Mártonba! Bármennyire is versenyhelyzetben van a pilóta, egy tömegjelenetnél a lehetőségekhez mérten a lehető legdrasztikusabb lassítás és körültekintés az elvárt viselkedés! Koppány figyelmeztetéssel lett gazgadabb!

Jobbra a Hondában Koppány, előtte Bozsó Marci

7. Eset: Gellér Kristóf, Nemes Bálint: Kristóf egy vélhetően sérült autóval koccan Bálinttal. Ebben az esetben nem osztunk ki büntetést, csupán szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy sérült autóval nagyon óvatosan közlekedjetek!

8. Eset: Wéber Gábor, Gellér Kristóf: Kristóf belülre megy a Serraglio-ban, átvág a füvön, Gábor szélárnyékot akar fogni és eltalálja. Ez egy nagyon szerencsétlen helyzet, mert Kristóf sérült autóval közlekedett, amiről Gábor nyilvánvalóan nem tudhatott. Kristóf átmegy a füvön, elemeli a gázt, Gábor pedig nyilván arra számított, hogy padlóval átmegy a Serraglion, mint rendesen és telibetalálja az Eagle-t. Ez egy többszörösen szerencsétlen eset és alapelvünk, hogy a hátulról jövő pilótáé a felelősség az esetek 99%-ban, ám az egyik kivétel épp a szokatlan mozdulat az elől levő pilóta részéről! A telemetrián is látszik, hogy Kristóf elemelte, amire a sérült autó egy valid indok, ám Gábor ezt nem tudta. Ez egy versenybaleset, a tanulság, hogy sérült autóval ne erőltessünk csatákat, veszélyes.

Wéber Gábor szemszögéből:

Gellér Kristóf szemszögéből:

Az eredmény nem változik, vasárnap este lefutjuk a maradék 8 kört is, a rajtrács a 9. kör végeredménye alapján lesz felállítva, ha a technika is mellénk áll! :)