Első eset: Forgács Péter, Biczó István: a rajtot követően Biczó Pisti megcsúszik, Peti bemegy mellé T1-ben kívülről, Pisti így két oldalról közrefogott állapotba kerül és végül összeérnek Petivel. Peti jogosan próbált kívülről előzni, Pisti pedig korrekten próbált ügyelni az előtte autózó versenyzőre is, ezt versenybalesetnek minősítjük, nincs büntetés!

Második eset: Szabadi Szabolcs a rajtnál keresztbeáll és tömegbalesetet okoz. Nos, bár ez arcpirító hiba Szabi részéről, Mindenkivel megesik, hogy hibázik, ugyanakkor több figyelemre van szükség, Szabolcsot figyelmeztetésben részesítjük!

Harmadik eset: ez egy gyűjtő. Lekörözöttek és az élen állók kapcsolata. Semmi gond azzal, ha a lekörözött visszaveszi a körét, de ezt tegye biztonságosan és ne versenyezzen az élen állókkal! Ez egy alapelvünk és mostantól bevezetünk egy új büntetés típust a megrovást. Megrovásból a 2. begyűjtése automatikus eltiltást jelent a következő futamról, az alapelveinket a szabályzatban olvashatják a pilótáink! Ennek megfelelően Lehoczky Máté, Beke Tibor megrovásban részesül!

A büntetések nincsenek kihatással a futam végeredményére, így a bajnokság állása változatlan marad.