1. Eset: A rajtbaleset. T1-be menet az élmezőnyből három autó akadt össze: Somogyi Zsigmond, Szabó Gábor és Ovád Márton. Az esetet visszanézve előbbi két versenyző a versenyzői eligazításon elhangzottak szerint fordult, nem tehettek többet a baleset elkerüléséért. A külső íven érkező Ovád Márton bekormányzáskor nem láthatta, hogy két autó is elfordul mellette, ahogyan a Helicorsa is csak a csapattársát mutatta. A balesetért ezért nem hibáztathatjuk, versenybalesetnek minősítjük.
  2. Eset: Baleset T4-ben. Az első egyenes végi féktávon Szűcs Dominik nagyon merész bevetődést mutatott be, majd a kigyorsításon elveszítette az uralmát az autó felett és keresztbe állt a mezőny előtt. A megforgást nem a mélyre engedés okozta, hanem ez 1-es fokozatból történő kigyorsítás. Szeretnénk felhívni a versenyzők figyelmét, hogy az ehhez hasonló manővereket kerüljék. A feltorlódó mezőnyben viszont a két Lotus összeütközött. A nagy sebességgel érkező Dara Ádám elrántotta az autót Deák László mögül és oldalról eltalálta a csapattársát, sérülést okozva mindkettejük autójában. Ádám nem mérte fel jól a helyzetet és a lassuló mezőny között akart versenytempóban elmenni, aminek baleset lett a vége. Az eset miatt Ádám egy 10 másodperces büntetésben részesül.
  3. Ország Martin visszatérése. A verseny egy későbbi szakaszában Ország Martin alatt megindult az autó T7-ből kifelé, aminek a következtében lecsúszott a pályáról. A visszatérés a füvön keresztül történt meg T8 után, pontosan Jákói Kristóf elé. A nagyobb ütközést Kristóf csakis hirtelen megállással tudta elkerülni. A kanyarból kigyorsítva a két autó egymás mellett fordulva kétszer is összeért. Az első koccanás teljesen veszélytelen volt, a másodiknál viszont összeakadtak és mindketten megpördültek. Mivel mindketten befejezték a versenyt, ezért Martin a visszatérése miatt 10 másodperces időbüntetést és precedensteremtés miatt 2 büntetőpontot, amíg Kristóf leszorításért 10 másodperces időbüntetést kap.
  4. Eset: Demeter Ádám kiforgatása. A középmezőnyben autózva Deák László szorosan követte Demeter Ádámot. T6-ba érkezve a jelentősen eltérő fékpontok és László túlcsúszása miatt a Tyrrell hátulról eltalálta Ádámot, aki meg is forgott és csak két hely veszteséggel tudott visszatérni a pályára. Mivel László nem fejezte be a versenyt, ezért az eset miatt 2 büntetőpontot kap.
  5. Eset: A versenyeredmények. A lapstat eredményeit átolvasva azt tapasztaltuk, hogy a pTracker program három versenyzőnél nem volt bekapcsolva. Szabó Gábornál, Nemes Bálintnál és Szűcs Dominiknál semmilyen visszajelzést nem kapott a lapstat oldal, amíg a többi versenyzőtől szépen érkeztek a visszajelzések. Ez könnyedén ellenőrizhető az alábbi linken a versenyzők nevére kattintva. Mivel nem került sor boxkiállásra, ezért a versenyzők büntetése 2-2 büntetőpont. A következő verseny előtt győződjenek meg a program helyes működéséről, mivel a tankolás miatti előnyszerzést csak így tudjuk ellenőrizni.

A verseny hivatalos végeredménye a büntetések után:

  • [1]: Ország Martin a 12. helyen ért célba, ám a futam után egy 10 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett visszaérkezése miatt. Pozícióján nem változtatott a büntetés
  • [2]: Jákoi Kristóf a 13. helyen ért célba, ám a futam után egy 10 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett kilökése miatt. Pozícióján nem változtatott a büntetés
  • [3]: Dara Ádám a 14. helyen ért célba, ám a futam után egy 10 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett balesete miatt. Pozícióján nem változtatott a büntetés

Az időmérő második csoportjába jutásért 1-1 pontot kapnak az alábbi pilóták:

  • Szabó Gábor Borivoj
  • Takács Máté
  • Somogyi Zsigmond
  • Biczó István
  • Rózsási Ádám
  • Szilvási Patrik
  • Ovád Márton
  • Kis-Bús Gergely
  • Darabos Attila
  • Beke Tibor
  • Barnóth Róbert
  • Deák László