1. Eset: Az első kör végén T12-be érkezve Szabadi Szabolcs és Baricsa Zoltán egymás mellett fordult, ami közben Szabolcs lecsúszott az ívről. A sóderágyban megúszó Williams nem tudott kellően lefékezni és eltalálta a Hondát. Az esetet visszanézve Szabolcs nem tudott volna lefékezni a rövid úton, de a baleset az ő felelőssége. Mivel nem fejezte be a versenyt, ezért időbüntetés helyett 2 büntetőpontot adunk neki.
  2. Eset: T4-be érkezve egymás mellett fordult volna Pallai Dávid és Baricsa Zoltán, mikor a két autó összeért. Az eset Zoltán hibája volt, aki olyan ívet választott, amivel lehetetlen lett volna összeérés nélkül elfordulniuk. Az ütközés miatt 5 másodperces időbüntetést adunk neki.
  3. Eset: Egy korábbi összeérés miatt T4-ben keresztben állt a pályán Deák László, aki figyelmetlenül, Pallai Dávid elé tért vissza a pályára. a BMW csakis a pályáról történő lemeneküléssel tudta elkerülni az összeérést. Figyelmetlen visszatérés miatt Lászlónak 5 másodperces időbüntetést adunk.
  4. Eset: Az első etap végén Pallai Dávid eltévesztette a boxutca kijáratot és visszacsúszott a pályára. Mivel nem volt elég üzemanyaga a kör megtételére, ezért az első szektor végén lehúzódott, hogy visszateleportáljon a boxba. Az ilyen esetekre írt szabályok alapján Dávidot kizárjuk a versenyről.
  • [1]: Baricsa Zoltán az 7. helyen ért célba, ám a futam után egy 5 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett kilökése miatt. Pozícióján nem változtatott a büntetés.
  • [2]: Szabadi Szabolcs nem ért célba, de helyezését értékelték, mert a versenytáv több, mint 90%-át teljesítette.

A Top 10-es időmérő helyezésért 1-1 pontot kapnak az alábbi pilóták:

  • Takács Máté
  • Szántó Levente
  • Biczó István
  • Szilvási Patrick
  • Pintér Szabolcs
  • Somogyi Zsigmond
  • Szabadi Szabolcs
  • Lencse Marcell
  • Tóth D. Archibald
  • Baricsa Zoltán