1. Eset: Kalocsai Levente a rajt után a La Source-ba érkezve mélyen fékez és eltalálja az előtte elforduló Deák Lászlót. Az eset egy láncreakciót indított el, több balesetet eredményezve, ami a Safety Car azonnali behívásához vezetett. Leventének az utolsó futamra egy eltiltást adunk rajtbaleset okozása és a többszörös büntetések miatt az előző versenyekről.
  2. Eset: Deák László a restart előtti pillanatokban megcsúszott az utolsó síkánban ami miatt ő és a mezőny többi része lemaradt az előtte lévőktől, illetve Kis-Bús Gergelynek kellett hirtelen kikerülni-e őt. Az esetért Lászlót nem tudjuk büntetni, a többiek pedig sajnos balszerencsések voltak az esettel kapcsolatban.
  3. Eset: Somogyi Zsigmond a 3. kör végén elfékezte a utolsó síkánt miközben Szántó Leventével csatázott. Emiatt Zsigmondnak átkellett vágni a a kanyart és miután ezzel illegális előnyt szerzett, Leventét a La Source kanyarban engedte vissza. Miután visszakerült a Toyota mögé, a Radillion levágásával előzte meg őt az egyenes végén. Zsigmondnak a kanyarlevágásért büntetést nem adhatunk mivel visszaadta a pozícióját Leventének, viszont utána illegálisan előzte meg őt az egyenes végén, a Radillion levágásával. Ezért egy 5 másodperces büntetést adunk neki.
  4. Eset: A 5. kör elején a La Source-ba érkezve Somogyi Zsigmond hátulról felökleli Szántó Leventét. A McLaren nem fékezett túlságosan későn, de a Toyota szélárnyékába csúszva nem lassult kellőképpen az autója. A hátulról való kilökésért, valamint az ütközéssel kierőszakolt előzésért Zsigmondot összesen egy 10 másodperces büntetéssel sújtjuk.
  5. Eset: Utolsó körökbe érkezve Ovád Márton az 1. Stavelot-ba érkezve beleszaladt az előtte kanyarodó Sas Illés Red-Bulljába. Az esetet visszanézve egyértelműen Márton volt a hibás. Az esetért a Toyota pilótájának 5 másodperc büntetést adunk.
  6. Eset: Ovád Márton-t a Red-Bullal való ütközése utáni visszatéréséért óvták be. Az esetet átnézve mi nem találtuk súlyosnak azt ezáltal nem adunk neki semmiféle büntetést.
  7. Eset: A leintés után a szerver eredményeit nézve találtuk meg, hogy a 22 körös futamon Kalocsai Levente 9 érvényes kört teljesített csak. A versenyzői eligazításon elhangzott, hogy a minimálisan elvárt érvényes körszám 12 (a versenytáv fele +1), amit Levente nem ért el. A rengeteg pályaelhagyás miatt 25 másodperces büntetést adunk neki.
  8. Eset: Szántó Leventének utólag egy 5 másodperces büntetést adunk illegális előzésért. Levente a Radillion tetejét levágva, az egyenes végén előzte meg a Honda versenyzőjét, Baricsa Zoltánt.
  • [1]: Szántó Levente az 1. helyen ért célba, ám a futam után egy 5 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett kanyarlevágása miatt. Pozícióján nem változtatott a büntetés.
  • [2]: Somogyi Zsigmond a 2. helyen ért célba, ám a futam után egy 15 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett kilökése és kanyarlevágása miatt. Ezzel visszacsúszott a 4. pozícióba
  • [3]: Ovád Márton a 8. helyen ért célba, ám a futam után egy 10 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett kilökése miatt. Ezzel visszacsúszott a 10. pozícióba
  • [4]: Kalocsai Levente a 13. helyen ért célba, ám a futam után egy 25 másodperces időbüntetést kapott a verseny során elkövetett többszörös pályaelhagyásai miatt. Pozícióján nem változtatott a büntetés.

A Top 12-es időmérő helyezésért 1-1 pontot kapnak az alábbi pilóták:

  • Szántó Levente
  • Somogyi Zsigmond
  • Sas Illés
  • Ovád Márton
  • Pintér Szabolcs
  • Kis-Bús Gergely
  • Deák László
  • Kiskovács Mátyás
  • Varga Bertold
  • Baricsa Zoltán
  • Kalocsai Levente
  • Lencse Marcell