Ground Effect – Le Mans 24 órás – Információk

, ,
Bár a koronavírus az Indy 500 után a Le Mans 24 órási versenynek is keresztbe tett, mi online formában igyekeznénk pótolni. Nézzük hogyan tervezzük! Amiket be kell szerezned: rFactor 2: https://store.steampowered.com/app/365960/rFactor_2/La…

Az első technikai részletek az új prototípus kategóriáról

Még januárban, a Daytonai 24 órás verseny előtt jelentették be, hogy az IMSA és az ACO közös prototípus kategóriát fog létrehozni. Az új, LMDh (Le Mans-Daytona hibrid) a haldokló és egyre megfizethetetlenebbnek számító…

Tickford helyett Callaway – Az Aston Martin AMR1

,
Miután 1959-ben megnyerte a le mans-i 24 órást az Aston Martin, a '60-as évek elejére szinte teljesen beszüntették a sportautós projektjüket. Az irreálisan növekvő marketing költségeket a kisebb gyártók már nem bírták el,…

A Nissan harca a sportautó versenyzéssel

,
2015-ben a Nissan újra nekivágott az LMP1-es kategóriának a GTR LM Nismo-val. Az azt megelőző években útjára indították a DeltaWing projektet, és a ZEOD-dal is beírták magukat a történelem könyvekbe, ugyanis az volt az első…

Az örök második – A Lancia LC2

,
A Lancia az elsők között lépett be a C-csoportba 1982-ben. (Fotó: Girardo & Co.) Mint oly sok mai márka, a Lancia is egy autóbolond olasz, Vincenzo Lancia hosszú munkásságának az eredménye. Rengeteg újítás tartozik a…

Minden vita tárgya – A Maserati MC12 Corse

,
Az 1950-es évek előtt a Maserati szinte kizárólag versenycélra épített autókat. Közel 30 éven keresztül szinte minden versenyen megjelent a nevük. Évente néhány utcai autót is piacra dobtak, de erre csak azért volt szükségük,…